منوی اصلی
لینک های برتر
خانه تاریخی بروجردی
مسجد و مدرسه آقابزرگ
نورگیر خانه تاریخی بروجردی
اتاق پنج دری خانه تاریخی طباطبایی

رضایت گردشگران از خدمات گردشگری شهرستان کاشان در نوروز ۱۴۰۱

خبرنامه اداره

ad

مسئول کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان از رضایت مندی گردشگران از خدمات ستادی ارائه شده در نوروز و رضایت کامل از خدمات مراکز اقامتی و پذیرائی شهرستان در این ایام خبر داد

 

به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کاشان حجت اله ناصحی پوربا اعلام این خبر گفت: در بازه زمانی ۲۸ اسفند لغایت ۱۴ فروردین مجموع بازرسی تاسیسات اقامتی و پذیرایی شهرستان، حدود ۱۶۳ فقره بوده که به صورت انفرادی و مشترک با حضور کارشناسان بهداشت و اداره صمت انجام گرفته و ماحصل این بازرسی ها ۵۱ تذکر و ۲ اخطار و ۷ تشویق بوده است و هیچگونه شکایتی نیز در طول این مدت از مراکز اقامتی و پذیرائی و خدمات شهرستان از طرف گردشگران واصل نشده که نشانه رضایت مندی ایشان از خدمات واحد های اقامتی و پذیرائی بوده است

 

ناصحی پور در ادامه عواملی همچون تشدید نظارت ها ، تعهد مدیران تاسیسات گردشگری در ارائه خدمات با کیفیت ، آموزش تخصصی کارکنان این حوزه و تنوع خدمات گردشگری را زمینه ساز رضایت میهمانان نوروزی در بخش خدمات مراکز اقامتی و پذیرائی دانست

 

وی در پایان گفت: پیش نیاز رضایت مندی گردشگران از خدمات تاسیسات اقامتی وپذیرائی تسهیل در فرایند سفر و تجهیز مقصد گردشگری بود که این امر نیز با اهتمام و هم افزائی دستگاه های عضو ستاد اجرائی خدمات سفر با اقداماتی همچون اجرای طرح ترافیکی ، ایجاد پارکینگ ها ی موقت در مجاور ابنیه تاریخی ، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ، نور پردازی و مبلمان شهری و تامین امنیت و ... انجام پذیرفت

 

 

 

   

گفتگو با ریاست اداره
خدمات اینترنتی
نظرسنجی