مسئول کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان از رضایت مندی گردشگران از خدمات ستادی ارائه شده در نوروز و رضایت کامل از خدمات مراکز اقامتی و پذیرائی شهرستان در این ایام خبر داد
به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کاشان حجت اله ناصحی پوربا اعلام این خبر گفت: در بازه زمانی ۲۸ اسفند لغایت ۱۴ فروردین مجموع بازرسی تاسیسات اقامتی و پذیرایی شهرستان، حدود ۱۶۳ فقره بوده که به صورت انفرادی و مشترک با حضور کارشناسان بهداشت و اداره صمت انجام گرفته و ماحصل این بازرسی ها ۵۱ تذکر و ۲ اخطار و ۷ تشویق بوده است و هیچگونه شکایتی نیز در طول این مدت از مراکز اقامتی و پذیرائی و خدمات شهرستان از طرف گردشگران واصل نشده که نشانه رضایت مندی ایشان از خدمات واحد های اقامتی و پذیرائی بوده است
ناصحی پور در ادامه عواملی همچون تشدید نظارت ها ، تعهد مدیران تاسیسات گردشگری در ارائه خدمات با کیفیت ، آموزش تخصصی کارکنان این حوزه و تنوع خدمات گردشگری را زمینه ساز رضایت میهمانان نوروزی در بخش خدمات مراکز اقامتی و پذیرائی دانست
نام
ایمیل شما
پیام شما
تصویر امنیتی
رعایت طرح تکریم ارباب رجوع در اداره میراث فرهنگی چگونه است ؟
1) خیلی خوب2) خوب3) متوسط4) ضعیف